miercuri, 18 martie 2009

Ganduri in noapte

E tarziu, si incamera sunt doar eu si un televizor care-si arunca spre mine sunetele si imaginile. Din boxe Trapt striga spre mine „Who's Going Home With You Tonight?”. Pe holurile caminului sunete de tocuri si rasete fericite. Ce pot sa fac zambesc si eu impasibil la nebunia lor. Iar e vreo petrecere pe undeva, si iar se vor distra in universul lor mic dar fericit. Eu in schimb am fost blestemat sa fiu un observator, sa vad totul din exterior fara sa ma implic. Rasetele lor cristaline ma inteapa in inima. Femei, criptonita barbatului, slabiciune moarte si reinviere. Femei poate singurul lucru pentru care merita sa traiesti sau sa mori. Le urasc, le detest si totusi iubirea mea pentru ele este enorma si eterna. Pentru ca din acest motiv asta a fost creata femeia, sa fie iubita chiar daca pentru ea nu valoreaza asta. De fapt ce naiba vreau eu sa scriu ? Sincer nici eu nu stiu, iar am intrat intr-o stare psihica din aceea in care gandurile vin impletite fara a face diferente intre ele. Si ma trezesc privind peretele din fata mea cu un zambet cretin pe mutra. In gluma il numesc The Jocker Effect. Cainii latra linistiti si stelele se cern prin geam. Sunt singur, sunt tacut absent deprimat dar fericit. Motivul nici eu nu stiu, daca vreun psiholog m-ar cataloga vreodata dezaxat, nebun sau inadaptat nu as putea decat sa zambesc de naivitatea lui. Sunt diferit pentru ca m-am nascut diferit, in sangele meu se zbate duritatea ruseasca si romantismul aceleia-si rase. Unii rad altii tac si cei mai multi ma privesc ciudat, dar ceea ce ei nu stiu e ca sunt dezechilibrat. Si echilibrul meu este dat de aceea-si unica suava fiinta numita…….FEMEIE.

Niciun comentariu: