joi, 12 martie 2009

Animatoarea

E miercuri, si ca in orice miercuri e chef studentesc in clubul studentilor. Nu sunt genul care sa meraga in cluburi nu pentru ca nu-mi place muzica dar sunt satul de pizde proaste si cocalari. Dar am prieteni care in marea lor bunatate ma bat la cap si merg. Evident ma simt in plus ca o oaie neagra bine la partea cu culoarea nici nu trebuie sa mint prea mult si asa tot timpul sunt in negru de parca sunt intr-un doliu continuu. Pe la ora 8(seara) ma trezes cu unul din prietenii mei in camera. Disperat omu la propriu.
- Coaeeeeeee hai in club, lasa dracului rock-ul si hai, pregateste-te.
- Ba esti prost? Ce pula mea sa fac in club, iar ma enervez degeaba.
- Lasa frate ca merge, ce naiba mai vedem un fundulet mai dansam mai una mai alta bem o bere vedem noi ce facem.
- Ba frate nu am chef, chiar nu am, cat despre pizde mi se rupe sa le admire altii ca oricum ii aleg pe cei mai retardati dintre ei, cand vor invata sa se respecte am sa merg si eu in cluburi.
Si unde nu se pune prietenul meu pe un ras cu lacrimi. Ziceai ca a auzit cea mai comica chestie din viata lui.
- Omule chiar m-ai spart la faza asta. Pai pana invata ametitele astea ceva om ajunge noi morti putreziti si poate si oale de lut. Hai ma lasale in plata cerului mergem si ne distram, nu ne intereseaza in seara asta bem amandoi.
- Ba hai ca merg daca tii tu neaparat, doar nu am sa mor si asa eram plictisit.
Si plecam, totul bun si frumos, la 10 eram pregatit sufleteste si fizic, intram in club. Muzica, fum de tigara si multa caldura. Ne parasutam la o masa comandam de prin licorile sfantului Bahus un suc de hamei si ne luam la povesti. Cand colo hopa hentz careu si fault direct. Apar animatoarele, toate numai zambete si priviri dulci. Sentimentul de scarba a si inceput sa isi faca loc in stomacul meu, de parca nu stiam de ce sunt in stare. Le doare in pizda de tine daca nu ai teancu gros si roti sub cur de preferabil marca nemteasca. Dar am observat-o, nu zambea desi colegele ei deja aveau carligele in balta si momeala pusa, desi erata mai bine ca toate. Fara prea multe complicatii a inceput sa presteze meseria pentru care era platita. Ochii nu se mai dezlipeau de la ea, asa femeie mai rar desi undeva cineva tragea un semnal de alarma, putea fi inselator. Am ridicat scuturile si m-am multumit sa admir un specimen cladit in ciuda pulii. Si aveai ce admira, dar ce mai conteaza, ea inconjurata de prea multi masculi in calduri eu prea iesit din comun, prea retras, prea intunecat. Am plecat din club cu gandul la ea, sa fi fost femeia asta ceva mai mult ? Cine poate sti, daca soarta o sa vrea am s-o intalnesc din nou daca nu macar ochii mei au vazut ceva frumos. In rest mi se rupe chiar de ar fi fost clubul plin numai cu femei de milioane. O vorba zice, femeia te doboara femeia te ridica inapoi. La mine nu a fost valabil, am fost jos m-am ridicat singur si am invatat sa urasc femeia doar pentru ca o iubesc prea mult.

Niciun comentariu: