marți, 6 ianuarie 2009

Trecurul afecteaza prezentul

Nici nu stiu cum sa incep sa-mi zugravesc ideea. Stateam linistit la o tigara(cele mai ciudate idei vin se pare fumand) analizandu-mi trecutul si prezentul si mi-a venit ideea ciudata, care a smult din orarul meu zilnic 2 ore de gandire profunda. Se spune ca prezentul afecteaza viitorul dar oare trecutul nu afecteaza prezentul? Oare problemele fiecaruia din prezent nu au radacini in trecut? Eu cred ca da, trecutul nostru e presarat de intamplari care au afectat in felul lor prezentul. Dar cum pot sa vorbesc doar de propria persoana pot sa spun ca multe din intamplarile din trecut mi-au creat probleme in prezent. Ca fiecare om am facut alegerile mele, proaste sau mai putin proaste si vad ca prezentul nu iarta. Pentru fiecare alegere proasta din trecut acum am o problema in prezent. Trecutul afecteaza prezentul, dar daca prezentul afecteaza viitorul atunci logic vorbind e ca trecutul afecteaza viitorul. Poate ma insel judecand asa poate nu oricum va las pe voi sa va mai ganditi la ideea asta.

Un comentariu:

Ingerash cu-aripi frante spunea...

in primu rand io sunt "fana" a acestiu copil al romaniei insa nu ma asteptam sa fie atat de sensibil.e o sensibilitate aparte....nu pot decat sa ii urez o viata cu cat mai putine dezamagiri...