luni, 26 ianuarie 2009

Platesti cat nu vorbesti

Sublim absolut superb cum firmele de telefonie jupoaie la propriu clientii. Ori ca ai mii de minute sute de mesaje sau internet gratis cand vine factura-ti pui mainile-n cap. Nu am sa spun nume de firme pentru a nu face reclama mascata pentru ca nu merita dar am abonament la oanumita firma de telefonie rosie si de vreo cateva luni abonamentul meu vine aproape dublu. Un rahat de abonament de 4 euro a ajuns sa ma faca sa platesc peste 500 de mii lunar si nu sunt banii o problema dar tata nu e patron la coca cola sa zic asa sa-mi convina sa arunc cu banii in cainii telefonici. Nu pot sa va sfatuiesc decat sa fiti atenti cand faceti un abonament ca altfel riscati sa ajungeti in situatia mea sa platiti ca disperatii pentru o bucata de rahat sau ca sa-l parafrazez pe Teo de le cafe deco :"Veniti si cumparati ler".

Niciun comentariu: