marți, 13 ianuarie 2009

Mergand cu trenul

Trenul circula lin printr-e muntii cerniti.In compartimentul de clasa a doua stau linistit cu laptopul in brate si ascult muzica. Nu poti face prea multe intr-un compartiment de clasa a doua. Controlorul trece din cinci in cinci minute sa verifice daca a mai urcat cineva si deja devine enervant bine ca de data asta a invatat sa deschida si usa fara sa mai arunce priviri pe geam, stau chiar langa usa si incepe sa ma calce pe draci. Atmosfera e trista plicticoasa si incepe sa ma sece. Locurile din fata mea sunt ocupate de un cuplu ce asculta muzica la acelea-si casti si-si arunca priviri pline de dragoste. La dracu cu toata dragostea asa ca trag si mai bine castile pe urechi si bag un pic de black metal poate asa o sa-mi revin. De la o vreme incoace tot ce tine de romantism ma face sa vreau sa vomit. Totul e doar o impletire de minciuni frumoase.
Facultatea ma asteapta cu acelea-si examene tampite, profesori antipatici si cel mai important betiile crunte in care amesteci orice urma de alcool pe care o gasesti ca sa te impusti in cap cat mai repede. O studentie, o sa-mi lipsesti cu portofelul tau gol, cu foamea ce bate pe la usi si se strecoare intre coaste ca un cutit inrosit, doar ca sa te faca sa deschizi frigiderul a nu stiu cata oara si sa constati ca e gol cu exceptia unei cutii cu margarina, cu sesiunile tarzii de filozofat pe teme diverse si de cele mai multe ori politice intr-o atmosfera densa de fum de tigara, o sa-mi lipsesti studentie cu toate ale tale si cu maruntisuri in general.
Dar asta e viata, castigi ceva pierzi ceva, e ca la loto. Mda eu nu joc la loto, sau poate ca la pocker? Nope nici de asta nu joc. Hmm jocurile de noroc nu sunt chiar specialitatea mea singurul joc de noroc pe care il practic intensiv e cu viata si eu pierd intotdeauna. Asta e viata, o pizda penala pe care se grabesc toti sa o laude si sa o linga. Sunt dezgustat de tot ce ma inconjoara.
Va las acum ma duc sa fumez o tigara palmata in toaleta vagonului, da pentru ca acum si fumatul e interzis in tren manca-i-ar zeul tutunului.

Niciun comentariu: