marți, 17 martie 2009

Partidele futa-le Dumnezeu

Mda cam cum sa incep, cu o injuratura? Nu hai ca lasam astea pe mai tarziu. Cu inceputul incepem asa cum zice filosofia asiatica. Acum un an jumate am facut prostia si m-am luat dupa gura unei femei. Rezultatul?M-am trezit membru de partid. Habar nu aveam cu ce se mananca dar organizatia de studenti si prietenii pe care mi i-am facut acolo m-au facut sa raman. Si hai ca ne punem pe treaba, ca orice organizatie de studenti, baga afise, pliante, chestionare etc etc toate condimentate cu injuraturile oamenilor. Partide, un cumul de interese si gainari, daca as spune hoti as face o mare greseala eu spun doar afaceristi care nu se pricep la afaceri. Pur si simplu a trecut timpul am urcat si am vazut oribilul. Prima data toti sunt zambete ca sa sfarsesti vazand cadavrele de sub straturile cu flori frumoase. Dezgustator. Si nevoia ma impinge sa-mi dau demisia pentru ca vreau sa-mi fac o cariera in armata. Si poc, colac peste pupaza zambetele dispar, vocile lor capata nuante metalice ca si cum nu m-ar cunoaste. Ma simteam ca un ciorap folosit si apoi aruncat si am realizat. Oricata incredere ai in partide o sa te futa mereu cand ai sa pleci de la ei,esti doar mana de lucru si atat. Si partidul nu e tocmai unu obscur si necunoscut. Combinati rosu cu galben si vedeti ce iese. Dar eu scriu degeaba, am sa postez degeaba dar totusi am sa o fac. Oricat am latra noi fundurile lor grase tot in lexus-uri se vor plimba. Aveti grija de voi si feriti-va sa deveniti membri de partid. Nu se merita.

Niciun comentariu: